נתניהו על ה'ניו יורק טיימס': "קבר את השואה"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו על ה'ניו יורק טיימס': "קבר את השואה"

    ראש הממשלה המיועד נתניהו, מגיב לעיתון האמריקני שהזהיר מפני ממשלתו הנרקמת: "בעוד הניו יורק טיימס ממשיך לעשות דה-לגיטימציה לדמוקרטיה האמיתית האחת במזרח התיכון, אני ממשיך להתמקד בבניית מדינה חזקה ומשגשגת יותר, חיזוק הקשרים עם אמריקה והרחבת השלום עם שכנינו"

    בנימין נתניהו צילום: פלאש90
    8:29
    09.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on פרסום ראשון: הדיל המפתיע בבחירות לרבנות, שסוכל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, מגיב למאמר המערכת של העיתון "ניו יורק טיימס" האמריקני, אשר תקף אותו בחריפות וטען כי הממשלה החדשה שהוא מקים תסכן את עתידה של מדינת ישראל.

    "אחרי שקברה את השואה במשך שנים על דפיה האחוריים ודמוניזציה של ישראל במשך עשרות שנים בעמודים הראשונים שלה, הניו יורק טיימס קורא כעת בבושת פנים לערער את הממשלה הנבחרת של ישראל הנכנסת", כתב נתניהו.

    "בעוד ה-NYT ממשיך לעשות דה-לגיטימציה לדמוקרטיה האמיתית האחת במזרח התיכון ובעלת הברית הטובה ביותר של אמריקה באזור, אני אמשיך להתעלם מעצותיה הלא מבוססות ובמקום זאת להתמקד בבניית מדינה חזקה ומשגשגת יותר, חיזוק הקשרים עם אמריקה, הרחבת השלום עם שכנינו והבטחת עתידה של המדינה היהודית האחת והיחידה", הוסיף ראש הממשלה המיועד.

    כאמור בעיתון הזהירו מנתניהו וקראו לארצות הברית להביע התנגדות ולסייע ל- "כוחות המתונים" בישראל, נגד הקואליציה הלאומית שנרקמת בירושלים.



    0 תגובות